Известие

Collapse
No announcement yet.

миене на двигателното отделение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
    Колега, аджеба туй дето си го написал - пробвал ли си го?
    Както сам казваш:
    , сещаш ли се тоя мотор на втория ден на какво ще прилича? Ако не се сещаш, гледам че си с бензинка, иди на една бензиностанция и виж на дизелите около гърловините на резервоарите каква гняз има... Пък ти искаш да си омажеш мотора.... Сети се и добре загрял мотор, намазан с нафта - каква гледка и миризма ще добие...

    Пробвал съм го, представи си... Не е толкоз страшно с прахоляка после... стига да не я вкараш колата половин час след като си я третирал с нафта на някой черен прашен път... Нафтата си изсъхва/изпарява и не лепи.
    С миризматаааа... е има го леко този момент в началото, но след 5 минути каране не мирише вече...
    156 1.8 TS '98 144hp

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от sandeto Покажи съобщение
      Пробвал съм го, представи си... Не е толкоз страшно с прахоляка после... стига да не я вкараш колата половин час след като си я третирал с нафта на някой черен прашен път... Нафтата си изсъхва/изпарява и не лепи.
      С миризматаааа... е има го леко този момент в началото, но след 5 минути каране не мирише вече...
      Не си достатъчно убедителен

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от sandeto Покажи съобщение
        Пробвал съм го, представи си... Не е толкоз страшно с прахоляка после... стига да не я вкараш колата половин час след като си я третирал с нафта на някой черен прашен път... Нафтата си изсъхва/изпарява и не лепи.
        С миризматаааа... е има го леко този момент в началото, но след 5 минути каране не мирише вече...
        Нито миризмата, нито видът е страшен. Подкрепям колегата! А на най-лудите ентусиасти - водоструйка, вместо с вода - пълна с нафта. Това второто е в сферата на майтапа, но що да не всъщност.
        Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

        Comment


        • #34
          То вместо нафта и с бензин ше стане,хем и аромата му е по убав

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Георги Живков Покажи съобщение
            То вместо нафта и с бензин ше стане,хем и аромата му е по убав
            Хммм... с бензин... и послееее -
            156 1.8 TS '98 144hp

            Comment


            • #36
              А аз само да попитам, защо си миете двигателите?
              Колко от колегите, които си мият двигателите да речем, мият и целия под на колата? Горе долу е същото.
              Ако всичко е наред в един автомобил, то капака се отваря веднъж на около 10-15к км. за смяна на консумативи и според това колко използвате течност за чистачки
              Или този случай е такъв:
              Отивам към Пловдив да си продавам колата.
              Единствените 50 въпроса, които ми се зададоха под всякаква форма бяха:
              Колата измита ли е?
              Лъскава ли е колата?
              Лака на боята запазен ли е?
              .....
              Last edited by BO; d.m.y г., 18:03.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                А аз само да попитам, защо си миете двигателите?
                Колко от колегите, които си мият двигателите да речем, мият и целия под на колата? Горе долу е същото.
                Ако всичко е наред в един автомобил, то капака се отваря веднъж на около 10-15к км. за смяна на консумативи
                Защото, колега BО, някои от нас не са били късметлии като теб (може би) и не са случили на жена и затова намират успокоение вместо под юргана, под капака на двигателя... ... пък все пак като си прекарваш някъде доста време искаш да ти е спретнато и чистичко!
                156 1.8 TS '98 144hp

                Comment


                • #38
                  Малко встрани от темата ще кажа, че моят двигател е доста прашен, нямам и никакво намерение да го поливам с каквото и да било... Като отворя капака за инспекция, си позволявам да изхвърля есенните листенца около пантите...

                  Това за мен е чист двигател!

                  Comment


                  • #39
                    като е изчистено двигателното отделение и може да лъжеш че колата не е карана и е много запазена хаха. аз за тва искам да го почиста да го покажа на един комшия дет си мисли че колата му е ултра запазена на 70 000 км понеже двигателното отделение е чисто

                    Comment


                    • #40
                      аре стига, за 70 к км каквато и кола да е, двг отделение ще е мръсно. Това е както да мислиш че кола на 6-7 години и нагоре не е боядисвана никаде. Един познат от време на време взема да кара колата на баща си, нова ауди Q7 на една година от магазина, вече и двете брони са боядисвани.

                      С меглио и парцал почистваш и това е
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • #41
                        Има хубави изказвания, че разбираш ли ако не си измиеп двигателя, то нещо кой знае какво му причиняваш.
                        Освен да е лъскав друга функция няма.
                        Аз лично предпочитам да отворя двигателя и да го видя, че има прах върху него, от колкото евентуално ако го измия да сменям нещо след това. Дори и едно реле да е това. Какъв е този зор.
                        Както казах има хора, които се радват на лъскавото и това е. Въпрос на разбиране на света.
                        Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                        аре стига, за 70 к км каквато и кола да е, двг отделение ще е мръсно. Това е както да мислиш че кола на 6-7 години и нагоре не е боядисвана никаде. Един познат от време на време взема да кара колата на баща си, нова ауди Q7 на една година от магазина, вече и двете брони са боядисвани.

                        С меглио и парцал почистваш и това е

                        Да, да, страхотна логика.
                        Искаш ли да ти покажа кола, 82-ри набор в оригиналното си състояние? Вярно, боята и тук там ламарината не е в оригиналното си състояние, но не прави такива генерални изказвания. Точно тези нови К7-ци и подобни винаги ще бъдат така, защото се мислят за безсмъртни и си мислят, че правилата не важат за тях. От горе на всичко е важно и шофьора какъв е. А най-отгоре на всичко е важно и какъв късмет имаш
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от sandeto Покажи съобщение
                          С нафта се мие най-добре двигателния отсек...
                          Мда - мие добре, но зиловете и газките в казармата......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #43
                            Мий не се претиснявай.Моят скоро го мих и само ми увиха клаксона с найлонче и немам проблеми и двг ми е чист
                            156 2.4jtd 170+к.с.(remap) 2001г. Sportwagon -EX
                            Brera 2.4jtd 200 + к.с.

                            Comment

                            Working...
                            X